Fizetett keresőhirdetés (AdWords)

A fizetett keresőhirdetéssel kattintásokat vásárolunk többnyire a Google keresőjéből. Ezek a kattintások nem egyszerű felhasználókat jelentenek, hanem érdeklődő felhasználókat, mivel olyan szavakra kerestek, ami az általunk kínált szolgáltatást, vagy terméket leírja.

Mikor érdemes keresőkattintást vásárolni?

  • Ha új a weboldala és szeretne gyorsan sok látogatóra szert tenni.
  • Ha eseti akciókat szeretne hirdetni, melyek esetében kevés az idő a keresőoptimalizálásra.
  • Ha gyorsan szeretné növelni forgalmát.
  • Ha nagy a verseny az adott területen.

Néhány példa:

  • Apartmanját nem tudta kiadni, ezért egy akció keretében gyorsan szeretné megtölteni azt.
  • Forgalma szezonálisan változik: gumikereskedő és a téli szezon előtt szeretne a közelben élő emberek „téli gumi” és hasonló kereséseire az elsők közt lenni.
  • Egy eseményt szervez és szeretné, hogy minél több hasonló érdeklődési körű ember tudomást szerezzen róla.
  • Kis vállalkozása versenyképes áron kínál egy terméket, vagy egyértelműen jobb minőségű, mint más multi vállalat terméke, de nem tud a keresőben eléjük kerülni az ingyenes találatoknál és nincs több millió forintja reklámkampányokra (a Google Adwords redszere nem kedvez a nagyvállalatoknak, így Ön könnyedén megelőzheti őket a fizetett keresőhirdetésekkel).

Mit kínálunk?

  • Felkutatjuk az Ön kampányához legjobban illő kulcsszavakat
  • Megírjuk a legideálisabb keresőszövegeket
  • Kialakítjuk az ideális kulcsszó-hirdetés-landing page párosításokat, hogy a legolcsóbban szerezhessünk kattintásokat
  • Folyamatos optimalizálás segítségével meghatározzuk a legjobban teljesítő szavakat, csökkentjük a kattintási költségeket

További információkért lépjen velünk kapcsolatba!

Neten a Cégem induló vállalkozásoknak ingyenes tanácsadás!